Hati Bila Cinta (TIADA STOK)

Hati Bila Cinta (TIADA STOK)

RM20.00
TIADA STOK
ISBN: 978-967-5067-64-8
SEMENANJUNG     : RM 20.00 AHLI KN: RM 16.00
SABAH/SARAWAK : RM 23.00 AHLI KN: RM 19.00

Sinopsis:

Dua-dua tak sebulu. Bila si lelaki kata mahu, si perempuannya pula kata tidak. Hari-hari kerja mereka bergaduh saja. Macam anjing dengan kucing. Pantang berjumpa, pasti tak sah kalau si perempuan tak mengalirkan air mata. Boleh ke si dara dan si teruna ini hidup bersama?

Dalam benci ada cinta. Mulut kata benci tapi hati tetap kata cinta. DZ tak mengalah walaupun berkali-kali dia ditolak. Fenn telah menutup pintuk hatinya untuk bercinta semula. Pelbagai cara dibuat untuk memastikan si dara jatuh ke tangannya. Dendam sudah bertukar rindu dan sayang.

Fenn tak mahu cepat mengalah. Cintanya sudah berkubur bersama jasad lelaki yang paling dicintainya. Tapi siapa yang mampu mengelak kehendak Tuhan. Sekuat mana mindanya menolak, sekuat itu jugalah hatinya menarik DZ ke dalam jiwanya.

“Cinta Iqram Dzulqarnain hanya untuk Nur Fazreen.”

Mampukah Nur Fazreen juga mengungkapkan kata-kata yang sama?

:

+
-

Testimoni Pembeli Novel:

norlizajusoh  (Wednesday, 17 April 2013)
Rating: 2
Menarik untuk dibaca.Bahasa pergaduhan antara DZ & Fenn yang digunakan sangat sesuai.Tapi kenapa ending macam tu?


NORAINI AZIZ  (Monday, 10 December 2012)
Rating: 1
novel ni best...mmg xrugi beli....


sh.samihah  (Wednesday, 17 October 2012)
Rating: 3
DAH BELI LAMA DAH TAPI SMPAI SKRG BLM BACA..... AKU PNJAMKAN KAT KAK IPAR DIA CAKAP BUKU NI BEST....rnX SABAR NAK BACA.........rn


Ain Najihah  (Wednesday, 20 June 2012)
Rating: 4
macam mner nk buat pembayaran dengan pos wang..alamt nye apa


131131AZMIRA  (Wednesday, 11 May 2011)
Rating: 4
Macam menarik. rasa nk beli..hope tidak mengecewakan.



Notice: Use of undefined constant _MORE - assumed '_MORE' in /home/kakinovel/domains/kakinovel.com/public_html/components/com_virtuemart/themes/vm_mynxx/templates/common/reviews.tpl.php on line 44
_MORE

Login Ahli


bgmoduletableh3

Kupilih_Hatimu_52302185153d1Mr___Mrs_52301edf0e86cActually__I_Love_523023f8b725dSetiaku_Untukmu_5254b81405c24Menantu_Datin_Iz_5254b6b37acfcTika_Cinta_Bersu_5254b477a70d1

Pembayaran

Untuk pembelian novel, sila membuat pembayaran ke salah satu akaun bank kami di bawah :

acc_baru

nmk3

manuskrip

rght_bn_pengu


R-FCBOOK

twitkn

knblggr


kanan_bn1